2014. február 18., kedd

Életjelentés, új blog...

Sziasztok! :) 
Először is nagyon sajnálom, hogy az utóbbi pár hónapban nem hoztam új fejezetet a blogra, de sajnos mostanában szörnyen kevés szabadidőm volt – a tanulás, a felvételi vizsgák és satöbbik miatt –, plusz „enyhe” ihlethiányban is szenvedtem. Azonban ennek az időnek vége!

Mint az a bejegyzés címéből is kiderül, nyitottam egy új blogot, és ha esetleg az itteni olvasóim közül – már ha ezután a hosszú kihagyás után maradtak még ilyenjeim – valakit érdekel, akkor nyugodtan nézzen be. Hálás lennék érte :) Blog linkje: Egy gimis lány feljegyzései

Ami pedig ezt a blogot illeti, én semmiképp sem szeretném abbahagyni, azonban a folytatásra még egy kicsit várnotok kell. Hogy meddig azt még pontosan én sem tudom, de a tavaszi szünet környékén már szeretnék újra nekikezdeni a sztorinak. 



2 megjegyzés:

  1. Engem még érdekel és majd várom belőle az új részeket.

    VálaszTörlés
  2. http://mysticalstoriesreloaded.blogspot.hu/p/dijak.html helló, itt egy kis meglepi neked! :))

    VálaszTörlés